Baltic Spa → Rezerwacja
REGULAMIN REZERWACJI I ZAMELDOWANIA
- Rezerwacji można dokonać wypełniając formularz na stronie www.aparthotel-balticspa.pl, drogą mailową lub telefonicznie. Skutecznie dokonana rezerwacja wymaga pisemnego potwierdzenia z działu rezerwacji.
- Dokonując rezerwacji Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych tylko i wyłącznie w celach marketingowych przez Baltic Spa oraz firmę Pro-Est S.J. z siedziba w Kamieniu Pomorskim zarządzającą Baltic Spa zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926 z późniejszymi zmianami).
- Osoba dokonująca rezerwacji przed wysłaniem wypełnionego Formularza Rezerwacji zapoznaje się z Regulaminem Rezerwacji i Regulaminem Pobytu.
- Rezerwacji dokonuje się imiennie na osobę, która będzie dokonywać płatności.
- Rezerwację uważa się za potwierdzoną po wpłaceniu zaliczki za pobyt w wysokości i terminie wskazanym w pisemnym potwierdzeniu rezerwacji na podane konto bankowe.
- Nie wpłacenie zaliczki w określonym terminie powoduje automatyczne anulowanie rezerwacji.
- W przypadku anulowania pobytu przez Gościa w terminie krótszym niż 1 miesiąc przed planowanym przyjazdem zaliczka za rezerwację jest bezzwrotna. W przypadku anulowania pobytu przez gościa w terminie dłuższym niż 1 miesiąc przed planowaną datą przyjazdu zaliczka zwracana jest Gościowi w wysokości 50% łącznej kwoty zaliczki.
- Aparthotel zastrzega sobie prawo nie potwierdzenia lub odwołania rezerwacji z przyczyn niezależnych.
- W przypadku odwołania rezerwacji przez Baltic Spa wpłacona zaliczka zwracana jest w całości na konto osoby, która dokonała rezerwacji (zaliczki nie są zwracane w formie gotówkowej).
- Baltic Spa nie bierze odpowiedzialności za zapytania o rezerwacje, które nie dotarły na adres odbiorcy.
- Baltic Spa ma prawo do odmówienia zameldowania osobie, która rażąco narusza Regulamin Pobytu. Regulamin Pobytu jest integralną częścią Regulaminu Rezerwacji.
- Nie wykorzystanie całości pobytu przez Gościa na skutek późniejszego przyjazdu niż wynika to z terminu rezerwacji, nie skutkuje obniżeniem lub zwrotem części płatności za usługę.
- Niestawienie się Gościa w Baltic Spa do godziny 10:30 rano dnia następnego niż wynika to z potwierdzenia rezerwacji, jest równoznaczne z rezygnacją z pobytu, wówczas jeżeli Gość wcześniej nie powiadomił recepcji o fakcie późniejszego przybycia. W tym przypadku zaliczka wpłacona przy rezerwacji nie jest zwracana.
- Płatności pozostałej części kwoty za pobyt Goście dokonują bezpośrednio przy zakwaterowaniu w Baltic Spa w dniu przyjazdu.
- Szczegółowe postanowienia dotyczące zakwaterowania i pobytu znajdują się w Regulaminie Pobytu w Baltic Spa.